“Top! ”
Wij hebben vorig jaar een heerlijke vakantie hier gehad. Het personeel is enorm vriendelijk, het eten is lekker en gevarieerd, prima zwembaden, leuke animatie, top dat je overal connected bent met het thuisfront, kamer werden dagelijks prima schoongemaakt en iedere dag schonen handdoeken voor bij het zwembad. Hotel ligt op een berg dus ik raad mensen die slecht ter been zijn voor een ander hotel te kiezen. Er gaat wel vaak een busje naar beneden om je naar het strand te brengen. Dichtbij zit een bushalte die je binnen 10 min naar Kos Stad brengt. Buskaartjes kun je in het winkeltje van het hotel kopen. In het all inclusive concept zaten heerlijke cocktails en alcoholvrije cocktails voor de kids. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Lees beoordeling